(Gambar)Dafi Ala Adam Lambert!!!

Dafi gaya ala Adam LambertTidak ada benda lain ke artis-artis kita nak buat selain berangan nak tiru image artis barat? Bebaru ini di majlis hari jadinya yang ke-22 Dafi muncul dengan gaya ala Adam Lambert pulak. Ini kesnya sama dengan Didie Alias muncul di khalayak ramai dengan gaya ala Lady Gaga. Ada- ada je.

Tengok-tengok gaya ala Adam Lambert Dafi ni dah memakan diri. Ramai yang kurang bersetuju dengan image penampilan beliau hari itu.

Macam terlebih over pulak yer... siap pasang celak mata lagi..yo!!!

Tak apalah. Tiru gaya Adam Lambert sekali sekala itu masih kira boleh terima akal. Cuma kita harap Dafi tak tiru gaya gay Adam Lambert. Kalau Dafi sampai ke tahap itu nanti lebih banyak gosip hangat yang keluar nanti.

Apa pun marilah kita sokong Dafi artis malaysia kita supaya terus maju dalam bidang yang diceburinya.
Load disqus comments

0 ulasan